PRISIJUNGIMAS

El.paštas:
Slaptažodis:
Naujo vartotojo registracija
Pamiršote slaptažodį?

GAMINTOJAI

Forumas
GARANTINIS APTARNAVIMAS
Gerbimas pirkėjau,
Prieš pradedant naudoti nupirktą daiktą, prašome įdėmiai perskaityti prekės naudojimo instrukciją. Naudojimo instrukciją Jūs rasite tarp prie prekės pridėtų dokumentų. Įsigytą prekę prašome naudoti taip, kaip nurodyta jos naudojimosi instrukcijoje.
Veiksmai prekės gedimo atveju:
  1. 1.

    Atidžiai perskaitykite garantinį taloną.

  2. 2.

    Patikrinkite ar nėra pasibaigęs garantinio aptarnavimo laikotarpis. Nemokamas prekės remontas atliekamas tik tuo atveju, jei nepasibaigęs prekės garantijos veikimo terminas.

  3. 3.

    Susisiekite su mūsų kompanijos garantinio aptarnavimo darbuotojais. Vykdykite jų nurodymus.

  4. 4.

    Įspėjame, kad garantinio aptarnavimo darbuotojai turi teisę atsisakyti atlikti garantinį (nemokamą) prekės remontą, jei ant jos korpuso matomi techniniai sugadinimai (įskilimai, sumušimai ir pan.), išskyrus natūralius prekės nusidėvėjimo požymius (korpuso dažytos dangos nusitrynimai ir pan.), jei tai neįtakoja normaliam prekės veikimui.

  5. 5.

    Garantinio remonto atlikimo terminas priklauso nuo daugelio faktorių, todėl negali būti nustatomas iš anksto, tačiau, tai neatleidžia prekės gamintojo ar jo atstovo nuo pareigos, kuo skubiau pašalinti gedimą ir gražinti prekę pirkėjui.

  6. 6.

    Pogarantinis remontas yra mokama paslauga ir klientams pageidaujant atliekamas už papildomą mokestį. Pagalbos Jūs visada galite kreiptis į garantinio aptarnavimo darbuotojus.

Linkime Jums ilgo ir sėkmingo naudojimosi pas mus įsigytomis prekėmis, ir tikimės patenkinti visų Jūsų pageidavimus.